Wawa Zainal Sebelum Dan Selepas

Perkhabaran tersebut dikongsikan sendiri oleh isteri kepada pelakon Aeril Zafril itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman Instagram. Pelakon berumur 30 tahun ini memberitahu dia dimasukkan ke hospital dan disahkan terkena gastrik yang telah menyebabkan ususnya terluka.


The Miss World Contestants 2013 Sri Lanka Iresha Asanki De Silva Miss World Women Beautiful

Kerja kuat dan cari duit bukan sebab nak mewah di dunia semata-mata tapi sebab nak bantu orang lain.

Wawa zainal sebelum dan selepas. Masih dalam tempoh berpantang Wawa Zainal telah dimasukkan ke sebuah hospital kelmarin akibat mengadu sakit di bahagian perut. Selepas ini saya akan jaga kesihatan dan makan dengan kerap. Saya dah dibenarkan pulang semalam.

Sebelum ini Wawa dan suami Aeril Zafrel 33 pernah dik3cam netlzen gara-gara keadaan glgi anak mereka yang dikatakan bermsalah. Hari Kelapan Pantang Dah Pandu Kereta Sendiri. December 28 2021 by Aishah.

Biarpun baru memasuki hari kelapan Wawa dilihat memandu kereta sendiri bagi menguruskan urusan kerja bersama pekerjanya. Wawa yang sering berkongsi moment bahagia bersama keluarganya baru- baru ini berkongsi video yang menampakkan dia pergi ke pejabat semasa sedang berpantang dengan memandu kenderaan sendiri dan bertemu dengan pekerja. Wawa Zainal G4strik T3ruk Sampai Masuk Hospital Sebab Tak Pant4ng.

Ketika h4mil sekitar 60kg. Isu Kontroversi Baru-baru ini pelakon dan usahawan terkenal Wawa Zainal menarik perhatian ramai selepas keluar ke pejabat ketika dia sedang berpantang. Jika sebelum ini Wawa Zainal menjadi perhatian ramai apabila berkasut tumit tinggi selepas seminggu bersalin kali ini pelakon ini meredah banjir pula walaupun belum habis berpantang.

Berkata kepada Kosmo Online serangan itu mungkin disebabkan dia mengamalkan diet untuk menurunkan berat badan. PELAKON Wawa Zainal mengakui rezekinya sekeluarga lebih terbuka luas selepas dia mengubah sikap dan menjaga hubungan dengan suami iaitu Aeril Zafrel. Ketika itu Wawa Zainal belum terbabit dengan mana-mana.

Rezeki makin luas selepas Wawa Zainal ubah sikap - Sebelum ini saya suka bergaduh sakitkan hati Aeril Zafrel. Selepas perancangan membina masjid sebelum ini tercapai pasangan pelakon popular Aeril Zafrel dan Wawa Zainal kali ini berhasrat mahu menubuhkan pusat tahfiz pula. Lapan hari lalu Wawa Zainal Selamat melahirkan anak yang keempat yang mana dia mengalami sedikit kesukaran semasa bersalin.

Difahamkan Wawa yang baru sahaja 24 hari berpatang berkongsikan video di Instagram memaparkan dirinya menghulurkan bantuan kepada mangsa banjir di Puchong pada. Wawa tidak mendiamkan diri malah turut membalas dan berkongsi rasanya selepas diberi air gula tersebut. Perkongsian tersebut dibuat melalui laman Instagram Wawa Zainal dan jugs suaminya Aeril Zafrel.

Alhamdulillah kami sudah mencapai apa yang disasarkan. Ketika hamil sekitar 60kg. Menerusi laporan Harian Metro Wawa berhajat mahu membantu insan-insan yang memerlukan dengan menggunakan rezeki yang dilimpahkan kepada dirinya dan keluarga.

Menurut Wawa atau nama sebenar Nur Hawa Zainal Abidin 29 mereka juga pernah berdepan kegagalan dalam perniagaan namun segera bangkit tanpa berputus asa. Dalam hal ini Wawa atau nama sebenar Nur Hawa Zainal Abidin 29 berkata dia percaya. KEJAYAAN dikecapi pasangan pelakon iaitu Wawa Zainal dan Aeril Zafrel dalam bidang perniagaan bukanlah melalui jalan mudah seperti yang didakwa segelintir pihak.

Sebelum ini Wawa dan Aeril mendapat perhatian netizen kerana kedua-dua anaknya dikatakan mengalami gigi yang bermasalah. Kerja kuat untuk bantu. Wawa didakwa bertunang dengan jejaka yang berasal dari Lahad Datu Sabah iaitu Abdul Rashid Johari Hambali pada Jun 2010 selepas beberapa bulan menandatangani kontrak sebagai artis MIG Talents.

View this post on Instagram A post shared by Wawa Zainal w4w4_zainal Beberapa keping foto wajah. Tkut juga gastrlk datang balik katanya. Wawa Zainal Masuk Hospital Sebab Tak Pant4ng.

Sekadar info Wawa dan Aeril yang berkahwin pada tahun 2012 itu telah dikurniakan tiga orang cahaya mata. Pasangan pelakon popular Aeril Zafrel dan Wawa Zainal kini dalam perancangan untuk membuka pusat tahfiz. Genap 11 hari melahirkan cahaya mata keempat pelakon dan usahawan cantik Wawa Zainal akhirnya mendedahkan wajah puteranya yang sangat comel.

Wawa Zainal Gigih Redah Banjir Walaupun Masih Dalam Pantang. Mengalami keadaan bayi kolik hampir setiap hari selepas dilahirkan pasangan pelakon Aeril Zafrel dan Wawa Zainal nekad menukar nama anak bongsu lelaki mereka dari Jibril Ibtisam kepada Muhammad Fahri. Wawa dan Aeril telah berkahwin pada tahun 2013 dan hasil perkahwinan itu pasangan ini dikurniakan tiga cahaya mata Ahmad Fakhruddin Attar 8 Hayla Maghfiratul Adzkiyaa 6 dan Aya Soffya 2 tahun.

Sebelum ini tular apabila Wawa Zainal berkasut tumit tinggi selepas seminggu bersalin dan keluar ke office bersendirian demi melancarkan produk terbarunya kali ini pelakon dan usahawan kosmetik ini meredah banjir pula walaupun masih dalam tempoh berpantang. Nama anak pertama dan kedua Aeril yang pilih tapi kedua. Ya rasa macam air fanta orenLepas minum je terus berpusing kepala rasa jawabnya.

Tambah Wawa dia terfikir untuk menurunkan berat badan walaupun ketika dalam pantang kerana mahu cuba mendapatkan berat badan asalnya. Wawa 29 berkata ia satu daripada impiannya dengan suami selepas perancangan membina masjid sebelum ini tercapai. Selepas perancangan membina masjid sebelum ini tercapai pasangan pelakon popular Aeril Zafrel dan Wawa Zainal kali ini berhasrat mahu menubuhkan pusat tahfiz pula.

Sebelum meng4ndung berat saya 45 kilogram kg. Menerusi laporan Harian Metro Wawa berhajat mahu membantu insan-insan yang memerlukan dengan menggunakan rezeki yang dilimpahkan kepada dirinya dan keluarga. Pelakon wanita terkenal Wawa Zainal atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin 30 yang sarat hamil 9 bulan telah dimasukkan ke hospital selepas mengadu sakit hendak bersalin awal pagi tadi.

Wawa dan Aeril berkahwin pada 2013 dah hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan tiga cahaya mata Ahmad Fakhruddin Attar 8 Hayla Maghifiratul Adzkiyaa 6 dan Aya Soffya 2 tahun. Hal tersebut dimaklumkan sendiri suaminya iaitu aktor kacak Aeril Zafrel menerusi ruangan Instagramnya dengan meminta doa daripada semua agar isteri dan. Berkata kepada Kosmo Online serangan itu mungkin disebabkan dia mengamalkan diet untuk menurunkan berat badan.

Jelas mereka apa yang dikecapi bukanlah satu laluan yang mudah dan ini hanyalah permulaan untuk Aeril dan Wawa. Selepas ini saya akan jaga kesihatan dan makan dengan kerap. Pelakon Wawa Zainal dimasukkan ke hospital selepas diserang gastrik yang teruk hingga ususnya luka.

Saya dah dibenarkan pulang semalam. AERIL WAWA NEKAD TUKAR NAMA ANAK BONGSU SELEPAS KERAP MENANGIS. Tambah Wawa dia terfikir untuk menurunkan berat badan walaupun ketika dalam pantang kerana mahu cuba mendapatkan berat badan asalnya.

Tkut juga gastrlk datang balik katanya. PASANGAN selebriti terkenal Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak menafikan mereka sudah mencapai status jutawan selepas lebih tiga tahun berkecimpung dalam dunia bisnes. Sebelum mengandung berat saya 45 kilogram kg.

Menurut BPop Wawa Zainal sebenarnya sudah bertunang sebelum bergelar pelakon popular. Pelakon Wawa Zainal dimasukkan ke hospital selepas diserang gastrik yang teruk hingga ususnya luka. Pelakon dan usahawan Wawa Zainal berkongsi khabar gembira selepas memaklumkan dirinya telah selamat melahirkan cahaya matanya awal pagi tadi.

Wawa Zainal m4suk hospital ditah4n wad sehari ini puncanya.


Luahan Hati Farid Kamil Mengenai Spekulasi Kelahiran Anaknya


LihatTutupKomentar